TEMPAHAN HARI RAYA 2012

KekLapisAndMore @ Mila Kek Lapis kembali beroperasi seperti biasa. Tempahan dibuka semula seperti biasa. Sila email mila.cakes.cookies@gmail.com @ sms 0162562706 untuk apa2 pertanyaan atau untuk mengetahui ready stok yg available.

Sekian

Wasalam

Wednesday, June 18, 2014

TEMPAHAN HARI RAYA 2014

Salam dan good day semua...

Bersempena dengan kehadiran Ramadhan dan Syawal tak lama lagi, Mila's cakes & Cookies membuka tempahan kek lapis bermula minggu depan sehingga 10 Syawal. Tempahan mungkin ditutup awal dari tarikh yang saya nyatakan di atas sekiranya tempahan sudah penuh.


Kek Lapis keluaran Mila Kek Lapis dibuat sendiri oleh saya di rumah. Dan untuk pengetahuan semua, saya tidak mempunyai kedai.


Untuk Tempahan, sila sms @ w/app saya di 0162562706. Boleh juga melalui email mila.cakes.cookies@gmail.com. Atau isi borang tempahan di 
>>> http://keklapisandmorerder.blogspot.com/

PM di inbox page Pesona Kek Lapis tidak digalakkan kerana saya jarang membuka FB dan kemungkinan saya akan terlepaa pandang comment atau PM anda.

Untuk melihat harga dan gambar kek sila ke 


Harga di dalam blog ini yang dinyatakan di dalam mana-mana post sebelum post hari ini 18 Jun 2014, tidak boleh digunakan.


TIADA TEMPAHAN MINIMUM UNTUK HARI RAYA AIDILFITRI.

Terima kasih.

MC&C

No comments:

Followers